Perfect Consulting - Hanna Kąkol
81-383, Gdynia, Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 13
Sekcja pierwsza: Dane osobowe i kontaktowe
Na początek warto umieścić swoje dane osobowe, takie jak imię, nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu. Pamiętaj, że te informacje są kluczowe dla potencjalnego pracodawcy, aby móc się z Tobą skontaktować. Nie zapomnij także dodać linków do swoich profili na portalach społecznościowych, takich jak LinkedIn, które mogą być użyteczne w procesie rekrutacji.
Sekcja druga: Doświadczenie zawodowe i wykształcenie
Następnie należy przedstawić swoje doświadczenie zawodowe oraz wykształcenie. Zaczynając od ostatniego stanowiska pracy, opisz swoje obowiązki, osiągnięcia oraz umiejętności, które zdobyłeś podczas pracy na danym stanowisku. W przypadku wykształcenia, podaj nazwę uczelni, kierunek studiów oraz datę uzyskania dyplomu.
Sekcja trzecia: Umiejętności i zainteresowania
W ostatniej części CV warto umieścić informacje o swoich umiejętnościach oraz zainteresowaniach. Zwróć uwagę na te umiejętności, które są szczególnie istotne dla stanowiska, na które aplikujesz, takie jak znajomość języków obcych czy obsługa programów komputerowych. Zainteresowania mogą być dodatkowym atutem, jeśli są związane z branżą, w której chcesz pracować, lub pokazują Twoją aktywność i zaangażowanie.
